Rakan SIMAAS anda!

PETIKAN HADIS

Posting Terbaru!

Posting Terbaru!

Tuesday, June 9, 2009

KISAH RUQYAH 2 : Jin Mengganas?

Malam tadi saya berkesempatan keluar bersama beberapa orang rakan di Bombay Masala Taman Sukma, Semariang Kuching. Disamping mengetahui khabar masing-masing dan sambil makan kami berbual-bual serta bercerita mengenai beberapa perkara dan isu semasa.

Dalam rancak berbual saya telah dikejutkan satu cerita dari seorang rakan dimana satu kejadian misteri telah berlaku disalah sebuah rumah di Taman Sukma baru-baru ini.

Nak tahu apa ceritanya? Lantai rumah berkenaan yang cantik dengan susunan mozek telah pecah dan tercabut dengan sendiri sehingga rosak teruk. Apa yang lebih menghairankan ialah kerosakan tersebut bermula dari hujung lantai rumah berkenaan hingga ke satu hujung lagi seperti lengkukan ular.

Kejadian yang mengejutkan ini telah dapat disaksikan sendiri oleh tuan rumah dimana menurut cerita beliau, rekahan tersebut dilihat bergerak dari satu hujung ke satu hujung seperti satu pergerakkan ular dibawah lantai berkenaan.

Kejadian ini berlaku sekitar waktu maghrib. Memandang ia kejadian luar biasa dan tidak diketahui punca sebenar, tuan rumah berkenaan telah memanggil satu kumpulan perubatan alternatif bagi melihat dan sekaligus dapat menyelesaikan terus masalah berkenaan.
Maklumat mengenai siapa kumpulan tersebut juga tidak diketahui lebih jelas.

Wallahu'alam.

NOTA:
Diharap kepada sesiapa yang mengetahui lebih lanjut mohon agar dapat berkongsi maklumat cerita ini bagi menggelakkan sebarang kesalahan fakta dan kesahihan khabar berkenaan. Atau sesiapa diantara perawat atau anda yang ada pengalaman dan pernah menangani/mengetahui kejadian yang sama atau seumpamanya sebelum ini mohon dapat berkongsi bersama di ruangan ini.

No comments:

Related Posts with Thumbnails