Rakan SIMAAS anda!

PETIKAN HADIS

Posting Terbaru!

Posting Terbaru!

Tuesday, January 11, 2011

Lagi Kebakaran Misteri!

12/01/2011 1:32pm

BANDAR BAHARU, 12 Jan. - Setelah kebakaran misteri berlaku di rumah yang didudukinya, kini Mohd. Sidek Hamid mengalami pula kebakaran ke atas keretanya.

Kebakaran misteri ke atas keretanya yang berlaku kira-kira 8.15 pagi hari ini turut memusnahkan beberapa helai pakaian sekolah anak perempuannya, Zuraidah, 17, yang disimpan di dalam kereta Proton Saga miliknya itu.

Mohd. Sidek, 51, ketika kejadian sedang menoreh yang terletak kira-kira satu kilometer dari rumahnya.

Kebakaran misteri tersebut mula menghantuinya sejak tiga tahun, mula-mula ke atas rumahnya di Kampung Charok Meranti, Mukim Sungai Batu dekat sini, dan walaupun beliau berpindah dengan menyewa rumah lain, kebakaran masih berlaku di rumah sewanya itu.

“Mujurlah seorang jiran menyedari kebakaran kereta saya lalu dia segera ke tempat saya menoreh dan memaklumkan kepada saya. Apabila saya pulang, saya mendapati asap dan api telah membakar bahagian tempat duduk belakang kereta saya.

"Dengan bantuan jiran-jiran, kebakaran dapat dipadamkan,” kata Mohd. Sidek yang kini menetap semula di Kampung Charok Meranti. - Bernama

No comments:

Related Posts with Thumbnails