Rakan SIMAAS anda!

PETIKAN HADIS

Posting Terbaru!

Posting Terbaru!

Tuesday, May 26, 2009

BERITA : Kebakaran di Pending



Pagi Rabu 13 Mei 2009, saya pergi ke Pejabat seperti biasa melalui bulatan supermall semariang dan seterusnya bulatan berdekatan bangunan sesco sehinggalah ke bulatan yang akhir sekali saya lalui ialah bulatan wisma bapa Malaysia. Apabila saja terus melalui jalan menuju ke Tol Jambatan Tun Sallehuddin.
Saya dari jauh telah dapat melihat satu asap hitam yang agak tebal bergerak tinggi kelangit.Jarak penglihatan lebih kurang 3KM. Dalam fikiran saya mengesyaki kemungkinan ada berlaku kebakaran di kawasan pending tidak jauh dari pejabat saya. Telahan saya semakin tepat apabila saya menghampiri ke pejabat dan kedudukan kebakaran amat jelas dilihat dari pejabat saya.

Saya berkesempatan mengambil beberapa gambar berkenaan dari arah pejabat saya ditingkat 4 Jabatan Laut Sarawak untuk tatapan pembaca.Walau bagaimanapun maklumat penuh kebakaran berkenaan tidak dapat diperolehi pada waktu berkenaan.Kepada sesiapa yang tahu lebih lanjut mengenai kejadian berkenaan bolehlah berkongsi maklumat melalui komen atau ulasan di ruangan ini.

Berhati-hati dengan api. Bak kata pepatah..
Api apabila kecil adalah kawan, bila besar menjadi lawan.

No comments:

Related Posts with Thumbnails